Bekarlar Günü
Tüm dünyada her yıl 11.11’de yani 11 Kasım tarihinde kutlanan Bekarlar Günü, yılın son çeyreğinde karşımıza çıkan önemli pazarlama dönemleri arasında yer alıyor. Son iki yılda gördüğü ilgi oranı iki katına çıkan bu özel gün, kategori farketmeksizin dijital dünyada satış yapan herkes için değerli bir fırsat. Dijital esnafımıza bu yıl Bekarlar Günü’nü kaçırmamalarını tavsiye ediyoruz. Bu özel günde ciddi bir satış potansiyeli ortaya çıkabilir.
Muhteşem Cuma
Sıra geldi en çok bilinen, kulaklarımızın en fazla aşina olduğu alışveriş dönemine. Dünyada farklı isimlerle de anılan Muhteşem Cuma, bu yıl 26 Kasım tarihine denk geliyor. Yılın en büyük alışveriş dönemi olan bu özel gün, özellikle son yıllarda Türkiye’de önemli bir bilinirlik kazandı. Elektronikten kıyafete, güzellikten seyahate her bir alışveriş kategorisi bu dönemden önemli oranda etkileniyor.
Siber Pazartesi
Aralık ayının önemli pazarlama günlerinden olan Siber Pazartesi, büyük oranda tüketici elektroniği, uçak bileti ve moda kategorilerinde faaliyet gösteren esnafımıza hitap ediyor. Bu yıl 29 Kasım tarihinde kutlanacak olan bu özel gün, sadece Türkiye’de değil tüm dünyada tüketiciler ile satıcıları bir araya getirecek. Esnafımızın Siber Pazartesi’yi de yaklaşan önemli günler listesine eklemesinde fayda var.
En Uzun Gece
21 Aralık tarihine denk gelen en uzun gece, özellikle 2018 yılından bu yana önemi ve gördüğü ilgi artan alışveriş dönemlerinden. Tüketicilerin ilgisini çeken bu pazarlama dönemi, her yıl önemli satışları da beraberinde getiriyor. Dijital esnafımızın tıpkı diğer alışveriş dönemleri gibi en uzun geceye de hazırlıklı olmasında fayda var.
Yeni Yıl
Yılı bir diğer ilgi çeken pazarlama dönemi ile kapatıyoruz. 2022’ye kalan sayılı günler aynı zamanda satıcılar ile tüketicilerin buluşacağı günler olacak. Özellikle hediyelik ürünlerin öne çıkacağı bu alışveriş dönemi Aralık ayının ilk günlerinde başlayacak ve Ocak ayına kadar etkilerini göstermeye devam edecek. Tüm esnafımıza duyurulur.