Bize Ulaşın

Ürün ve hizmetlerimizi gerçekleştirebilmemiz için görüş ve önerileriniz bizim için son derece önemlidir.Görüş ve önerileriniz en kisa zamanda değerlendirilecek ve sonucu hakkında size mutlaka geri dönülecektir.Hizmet ve ürünler ile ilgili görüş/öneri ve şikayetlerinizi asağidaki online basvuru formunu doldurarak ya da 0 850 222 0 400  Halkbank Dialog'u arayarak Sesli Yanıt Sistemi'nde 5 no'lu seçeneği tuslayarak Mutlu Müsteri Merkezi'ne iletebilirsiniz.

Kayıp ve Çalıntı bildirimleriniz için 0 850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilirsiniz.

Bize twitter adresimizden de ulasabilirsiniz.

Konu *
T.C Kimlik No
Yabancı Kimlik No
Vergi Kimlik No
Adınız *
Soyadınız *
Müşteri No
Ülke
Şehir *
Posta Kodu
Adres *
İrtibat Kanalı *
E-Posta *
Telefon No
Faks
Mesajınız *

Kişisel verileriniz Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Aktarılmasına İlişkin Aydınlatma Metni kapsamında işlenecektir. Aydınlatma Metni'ne buradan erişebilirsiniz.