Hizmetlerimiz

Hizmetlerimiz

İşyerim ve  Yangın Paket poliçelerine uygulanan bir paket ürünüdür.

İşyeri veya mesken de meydana gelen;

  • Elektrik Hasarları
  • Dahili Su Hasarları
  • Çilingir Hizmetleri
  • Cam Kırılması
  • Ambulans Hizmetleri vb.

365 GÜN 24 saat sağlar.

  • Boyasız Kaporta Göçük Düzeltme (4 adet/yıl/5 cm.)
  • Boya Hasarlı Kaporta Göçük Düzeltme (2 adet/yıl/10 cm.)
  • Sıyrık, Çizik Gibi Boya Hasarları (2 adet/yıl/30 cm.)
  • İç Döşeme Tamiri (2 adet/yıl)
  • Ön Cam Tamiri (2 adet/yıl/10 cm.)
  • Plastik Tampon Tamiri (Limitsiz/yıl/10 cm.)
  • AUTOKING Servis Merkezleri İletişim Bilgileri için tıklayınız.

0532 755 07 55 0212 334 20 72

  • Aracın çekilmesi
  • Aracın kurtarılması
  • Aracın kullanılmayışı nedeniyle konaklama, ikametgâha seyahat, seyahate devam (3 günx3*otel)
  • Benzin bitmesi durumunda çekme (2 adet/yıllık)
  • Araca çilingir hizmeti
  • Lastik değiştirme hizmeti (2 adet/yıllık)

İşbu poliçe ile verilen hukuksal koruma ek teminatı, Türkiye Sigorta A.Ş tarafından sağlanmaktadır. Türkiye Sigorta tarafından sağlanan hukuksal koruma ek teminatları Türk Kanun ve Sigorta genel şartları çerçevesinde verilmektedir.Türkiye Sigorta A.Ş tarafından 24 saat ve 365 gün tüm Türkiye kapsamında ilgili hizmetlerden faydalanmanız sağlanacaktır.

Kişi / aile hukuksal koruma ve taşınmaz mallara bağlı hukuksal koruma teminatı 2.500.-TL ile sınırlıdır. Motorlu araca bağlı hukuksal koruma ve sürücü hukuksal koruma ek teminatı 5.000.-TL ile sınırlıdır.

Teminat kapsamına giren hukuki problemlerden herhangi bir şahsi girişimde bulunmadan önce 444 1 545 numaralı halk sigorta danışma hattını veya 0212 334 20 72 numaralı danışma hattını arayarak ve aşağıdaki bilgileri ileterek ücretsiz danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

Adınız ve soyadınız, poliçe numaranız, size ulaşabilinecek irtibat numaralarınız,karşılaştığınız problem ve yardımın türü Halk Hukuk danışmanı, karşılaşılan hukuki problem konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyelerde bulunur

444 1 545

0212 334 20 72

  • 3 defa / 3 gün / yıl
  • Kaza sonucunda aracın hareketsiz kalması veya trafikte seyrinde engel hali olması durumlarında geçerlidir.
  • Aracın 2 günden fazla sürebilecek bir tamir süresinin olması gereklidir. (Eksper teyidi)
  • Sadece hususi otolar içindir.

Türkiye Sigorta A.Ş.’den satışı gerçekleştirilen kasko poliçesi sahiplerine, daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek amacıyla Anlaşmalı Merkez Servis Uygulaması başlatılmıştır. 

Anlaşmalı Merkez Servis Uygulaması hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.

Bu kapsamda,

  • Merkez Servislerinin bulunduğu illerde ekspere gereksinim duyulmadan faturalı yaptırılan hasarların tamamı Anlaşmalı Merkez Servislere gönderilmesi,
  • Çekici hizmeti Merkez Servis tarafında verilecektir.
  • Merkez uygulamasına yönelik öneri, şikayet ve talepleri Şubelerin bağlı bulunduğu Sigorta Bölge Müdürlüklerine veya 0212 444 15 45 Türkiye Sigorta Hasar İhbar Servisine iletilmesi gerekmektedir.